Sepanjang Jalan Di Sibu

@Facebook ~ "Tinta Dakwah Al Maranji"

~ Salam Persahabatan , Terima Kasih.

Tuesday, March 10, 2009

AGNES MONICA MAHU SESATKAN ORANG ISLAM?

Diciplak daripada X-PO SHOP


Ni ada satu lagi kes yang membabitkan sesetengah pihak yang mahu menghina Islam. Dalam kes terbaru, pelakon drama Jelita, Agnes Monica dalam lagunya yang bertajuk Allah Peduli jelas menghina tuhan kita, Allah. Pe yang aku dapat di dalam forum CariGold, Agnes Monica ni beragama kristian, ayah dia orang kristian tapi maknya orang islam. Camne tu ek?

Bagi aku, lagu ni memang tak leh masuk kot malaysia tapi kalau ada pun, sebab dari internet je. Nape benda2 camni boleh berlaku? Adakah orang islam tu sendiri yang lemah? Atau memang ada agenda di sebalik sume ni? Sama2 la kita terjah...hoho..Jadi di bawah, aku ada sediakan lirik dan videonya. TAPI INGAT!! Jangan ngada2 ikut lirik tu..Takut akidah kita terpesong plak. Lirik dan video tu sekadar renungan bersama je. Apakah yang patut kita lakukan?????

-ALLAH PEDULI-

Banyak perkara yang tak dapat ku mengerti
Mengapakah harus terjadi
Di dalam kehidupan ini
Suatu perkara yang
ku simpan dalam hati
Tiada satupun kan terjadi tanpa Allah perduli

Allah mengerti
Allah peduli
Segala persoalan yg kita hadapi
Tak akan pernah di biarkanya ku bergumul sendiri
Sbab Allah mengerti

Allah mengerti
Allah peduli
Segala persoalan yg kita hadapi
Tak akan pernah di biarkanya ku bergumul sendiri
Sebab Allah Yesus ku mengerti

*lirik last dalam video tu aku terpaksa potong sebab dah macam keterlaluan sgt*

No comments:

Related Posts with Thumbnails