Saya Bukan Pengedar Buku 130 Masalah Jamak & Qasar

TERKINI:  

Bila saya masuk ke Blog tersebut hari ini, penulisnya telah membuang nama saya daripada senarai pengedar buku tersebut. Nampaknya penulis itu telah membaca penafian saya itu. Lain kali jangan mudah mempergunakan orang untuk kepentingan kita. Bukan tidak sudi menolong tapi biar kena adab dan akhlaknya.

Terima kasih kerana prihatin dan membetulkan maklumat di blog anda tersebut.



Oleh isma daud

17/10/2009
12:08pm


Sikap seorang penulis buku yang menyiarkan dalam blognya yang cuba memasarkan tulisannya dengan mencatat bahawa saya adalah pengedar buku itu di Sibu adalah tidak benar.

Pihak penulis tidak pernah berhubung dengan saya tentang hal ini.

Saya harap mana-mana pihak yang mahu mendapatkan buku tersebut perlu berhubung dengan penulisnya sendiri atau pihak-pihak yang sebenar sebagai pengedar kepada buku tersebut.

Harap maklum.

Comments

Popular posts from this blog

Soalan Berkaitan Dengan Talak Bain Sughra Dan Talak Bain Kubra

Isu Agihan Daging Korban Seekor Lembu , Mestikah 7 Bahagian?

Keliru Soal Mandi Wajib Kerana Was-Was

Lawatan Ke Rumah Seri Kenangan ; Hargai Warga Tua

Sepanduk-Sepanduk Menarik Pelbagai Kategori Sempena Pertandingan Sepanduk Maulidur Rasul 1432H/ 2011M

Pekerja Hotel Dan Sisa-Sisa Babi

Hukum Penggunaan Tanduk Rusa

Bila Nak Mulakan Takbir Raya Adha?