Segar...

"Berada di Bintulu selama tiga hari dua malam memberi kesegaran kepada jiwa saya. Saya mengambil kesempatan mandi di tepian pantai Bintulu. Satu aktiviti yang menyenangkan. Sudah lama saya tidak berenang, menyelam dan "Hanyut Abu". Semua aktiviti itu sesuatu yang saya suka lakukan semasa berada di kampung dulu-dulu.

Saya menghabiskan "masa emas" ini dengan aktiviti rakreasi, berziarah dan santai di pantai; berkelah bersama keluarga untuk merehatkan fikiran serta merapatkan rasa kasih sayang sesama ahli keluarga dan alam sekitar."
-isma daud

Comments

Popular posts from this blog

Soalan Berkaitan Dengan Talak Bain Sughra Dan Talak Bain Kubra

Isu Agihan Daging Korban Seekor Lembu , Mestikah 7 Bahagian?

Keliru Soal Mandi Wajib Kerana Was-Was

Lawatan Ke Rumah Seri Kenangan ; Hargai Warga Tua

Sepanduk-Sepanduk Menarik Pelbagai Kategori Sempena Pertandingan Sepanduk Maulidur Rasul 1432H/ 2011M

Pekerja Hotel Dan Sisa-Sisa Babi

Hukum Penggunaan Tanduk Rusa

Bila Nak Mulakan Takbir Raya Adha?