Perkembangan Terkini Saudara Mohd Fauzi Mahmud; Kian Pulih...

Di sini saya siarkan berita perkembangan sahabat saya yang terlibat dalam satu kemalangan jalan raya di Kedah baru-baru ini. Berikut berita yang di sampaikan oleh adik beliau di ruang komentar blog saya. Saya "post"kan kembali buat pengetahuan sahabat-sahabat saya dan teman-teman yang mengenali saudara Mohd Fauzi ini... Saya sentiasa berdoa agar beliau sentiasa beroleh rahmat Allah SWT dan cepat sembuh, insya Allah.

- isma daud.

Berikut berita yang disampaikan oleh adik beliau;

"Assalamualaikum..

Saya adik en. Fauzi.. Saya terbaca blog yg saudara post kan.. Terima kasih di atas doa2 yg saudara hulurkan buat abg saya..

Sekarang beliau dah ditempatkan di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) , Kuala Terengganu.. keadaan beliau skrg beransur pulih.. Alhamdulillah.. cakap tak boleh lagi..

Keadaan dia pun kadang2 sedar sepenuhnya, kdang2 separuh sedar..semalam doc dah suh dia cuba2 makan bubur..alhmdulillah, dia makan jugak wlaupun tak byk..

Alhmdulillah keadaan amat stabil skrg..

Terima kasih di atas sokongan semua..jika ada kelapangan, dtg la lawat beliau di wad 7B bilik no.5 HSNZ Kuala Trganu.."


Artikel berkaitan :
Sila klik untuk baca kisahnya :
- Malang Tidak Berbau; Mohd Fauzi Bin Mahmud Kemalangan Masih Koma.
- Perkembangan Terbaru Sahabatku; Mohd. Fauzi Mahmud

Comments

Popular posts from this blog

Soalan Berkaitan Dengan Talak Bain Sughra Dan Talak Bain Kubra

Isu Agihan Daging Korban Seekor Lembu , Mestikah 7 Bahagian?

Keliru Soal Mandi Wajib Kerana Was-Was

Lawatan Ke Rumah Seri Kenangan ; Hargai Warga Tua

Sepanduk-Sepanduk Menarik Pelbagai Kategori Sempena Pertandingan Sepanduk Maulidur Rasul 1432H/ 2011M

Pekerja Hotel Dan Sisa-Sisa Babi

Hukum Penggunaan Tanduk Rusa

Bila Nak Mulakan Takbir Raya Adha?