Artis Bertudung

Eloklah jika artis wanita Malaysia menjadi model ke arah kebaikan. Walaupun cara bertudung itu masih perlu diperbaiki; ianya adalah baik. Gambar di bawah adalah sebahagian contoh baik para artis wanita yang "posting" dalam keadaan bertudung. Daripada tampil terbelah dan terdedah di sini dan di sana, menjatuhkan maruah diri wanita Islam, menyumbangkan lagi kepada keruntuhan moral muda-mudi kita; alangkah cantiknya mereka ini jika terus menutup aurat dengan ikhlas dan tidak menutup aurat secara bermusim dan bertempat sahaja. Menonton rancangan "Ape-Ape Aje" di TV3 nampaknya Shiela Rusly pun dah menutup aurat. Tahniah!!!.




bienda



wardina (paling sempurna dan nampak ikhlas dan kesungguhannya)



salima af



maya karin - iklan celcom vesi kelantan (bertudung) n negeri2 lain (tak bertudung)


Sheila Rusli

“Saya berdoa setiap hari di hadapan Kaabah supaya tetapkan iman kerana apa yang saya lakukan ikhlas terbit daripada hati. Tiada sesiapa pengaruhi saya termasuklah suami. Saya juga tidak minta pendapat orang lain untuk melakukan perubahan ini.

“Insya-Allah, saya akan kekal bertudung. Saya pergi menunaikan haji selama 44 hari dan sejak itu saya tidak pernah menanggalkan tudung ini. Daripada tazkirah yang saya dengar setiap kali selepas solat Isyak di Masjidil Haram, perkara yang kita selalu buat lebih 40 hari, akan kekal padanya."

Erma Fatima




Waheeda "Wassini"

Comments

Popular posts from this blog

Soalan Berkaitan Dengan Talak Bain Sughra Dan Talak Bain Kubra

Isu Agihan Daging Korban Seekor Lembu , Mestikah 7 Bahagian?

Keliru Soal Mandi Wajib Kerana Was-Was

Lawatan Ke Rumah Seri Kenangan ; Hargai Warga Tua

Sepanduk-Sepanduk Menarik Pelbagai Kategori Sempena Pertandingan Sepanduk Maulidur Rasul 1432H/ 2011M

Pekerja Hotel Dan Sisa-Sisa Babi

Hukum Penggunaan Tanduk Rusa

Bila Nak Mulakan Takbir Raya Adha?